Milyen a MA fogyasztója?


A mai fogyasztó paradox, miközben állandóan spórol, szórja a pénzét. Ha megnézünk egy egyetemistát, általában azt látjuk, hogy méreg drága telefonja van, viszont ezzel szemben nem hajlandó magas albérlet árat fizetni, így megelégszik egy alacsonyabb kategóriás garzonnal is.

shop-1298480_960_720.png
 Az állandó rohanás miatt az egyszerű terméket szeretik, ami azonnal beválik, mert ha nem, gondolkodás nélkül vált. Ő már nem olyan lojális, márkahű, mint az X generáció volt, Ő nyitott mindenre, és igen márkaválogató.

Mivel ma már mindenki „always online”, így nem meglepő, hogy az influencereknek, a véleményvezéreknek nagyon nagy befolyásoló erejük van. Emiatt van, hogy mindenki megosztja a világgal a tapasztalatait, ha valami nagyon jól bevált leírják, ha egy termékben nagyot csalódtak, természetesen kommentelik, így a cégeknek nagyon kell vigyázniuk erre, hiszen ha egy vásárló rossz véleménnyel lesz a termékünkre, és esetleg ez elterjed az interneten, felkapják a hírt, akkor megzuhanhat az eladási arányunk.

A legfontosabb kérdés pedig, amit minden cég feltesz magának, mivel lehet legjobban elérni a mai vásárlókat? Az egyediséggel. A legtöbb ember szeretne kitűnni a tömegből, valami egyediséget vinni az életébe. Saját tervezéssel lehet a legjobban megfogni őket, legyen egy alap termék és azt formázzák magukra. Mert akkor érezni fogja, hogy ez tényleg az övé, személyesebb lesz.

Ha tetszett a bejegyzés és még több tartalmat szeretnél kövess minket!
Facebookon
Instagramon
Weboldalunkon

alwaysonline,exclusive group,fogyasztó,segítség
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?